03 de març 2008

she

Ella sempre em fa somriure.
Ella és el bon dia que necessito, per que ella fa que sigui un bon dia.
Ella és el meu desig cada nit.
Ella és el meu desig cada matí.
Ella admira les meves mans i les coses que fan.
Ella és preciosa.
Ella pinta els meus quadros sense pintura.
Ella em fa massatges a l'alma.
Ella ha fet sentir-me bé.
Ella obre els ulls i es fa de día.
Ella és fantàstica y em fa sentir fantàstic.
Ella em te encantat i vull veure-la cada día.
Ella em fa estimar més als que estimo i odiar menys als que odio.
Ella és una estufa.
Ella m'ha fet entendre que mereixo allò que em dóna i valc la pena.
Ella m'escolta mentre toco el piano y li canto amb veu disfressada.
Ella em diu que és feliç, imagineu-vos com em fa sentir aixó.
Ella te els cabells d'or i és simpatiquíssima.
Ella és un sol i vull estar amb ella.
Ella mereix tot lo bo que li pugui passar.
Ella mereix un poema i només sóc capaç d'escriure que el cor m'esclata de joia.

Dades personals